taxi 4

Hjärtat kom hem tidigt i fredags för han var sjuker.. tycker så synd om han... Vi kolla i varje fall kollat Taxi 4 helt okey film. Tog det väldigt lugnt på kvällen.

I lördags fick jag gå upp innan Martin taskit tyckte jag.. Skulle nämligen på ödåkra dagen. Va där uppe vid elva och börja blåsa upp ballonger.. kom faktiskt väldigt mycket folk över förväntningarna. Stod i varje fall å dela ut godis och ballonger typ hela dagen eller till fyra i varje fall...

När jag kom hem börja jag skruva ihop min nya kontors stol blev väldigt bra och skön å sitta i.

Sen ringde jennie och va över lycklig för hon visst något som jag inte visste :) tydligen så har vår gamla körledare fått bebis men vet inte säkert så får nog luska vidare lite.

Sen var det i varje fall kräftskiva hos mamma å pappa eller det va bara lennart, gunilla å filip som va där men ändå. kräftorna va goda i varje fall hemma kokta ju. Sen när dom börja disskutera deras thailands resa så gick jag hem och paka ihop mina grejor och körde till pojken igen..

Så nu sitter jag här ensam för han är tillbaka på jobb igen.. Tänkte jag skulle promenera till hans jobb och sen snåla skjuts med han hem är en lagom runda att gå...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: