God jul!

Idag vill jag igentligen bara önska alla en riktigt god jul. Här pågår förberdelserna för en perfekt julaftons kväll för fulla muggar. Klapparna ligger under granen, Revbenen och julskinkan är färdig. Väldigt lungt och skönt idag ingen stress.
Den magiska tiden klockan 3 börjar närma sig och vårt val av teve kanal är självklart. Så klart ska vi kolla på Kalle anka och inte någon borttappad bjuvsing i usa.

Ha en riktigt god jul alla mina vänner och kom ihåg att ta det lugnt och njuta av denna fridfyllda dagen.

Julafton

Julen är rolig
för stora och små. .
Paketen kan vara
röda eller blå
stora eller små
men dom är alltid
lika roliga att få.
Och kommer inte tomten
så blir det kris
för jag har varit snäll
på alla sätt och vis.


 

Kommentarer

Postat av: Lars-Ingvar Pappa

God Jul min tös och hälsa alla från oss alla. Vi saknar Dig.

Kram Pappa

2009-12-24 @ 14:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: