Min blivande man!

Igår när vi hade bäddat ner oss i sängen för att sova frågade jag daniel vad han tyckte jag borde blogga om. Hans svar blev hur underbar min blivande man är! Lite roligt svar och därför tänkte jag faktiskt göra det.

Han är faktiskt väldigt underbar och jag har en otrolig tur att ha hittat han. Han skämmer bort mig alldeles för mycket för mitt bästa. Jag älskar han över allt annat och han är min bästa vän. Jag känner mig aldrig obekväm med han och jag kan prata om allt med han. Ibland när vi är oense och tjabbar har jag lite "svårt" för han men det går snabbt över och jag vill bara krama han.

Om 219 dagar ska vi gifta oss och även om daniel tror att han ska stå där framme och svimma så tror jag det kommer bli den lyckligaste dagen i vårat liv. Allt kommer bli jätte fint och vi kommer få en underbar dag med våra nära och kära.

Älskar dig hjärtat.






Nu ska jag ge mig iväg till jobb ha en bra dag alltihoppa.
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Daniel

Älskar dig gumman :)

2010-01-06 @ 07:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: