Patrik 1,5

Idag tänkte jag sova LÄNGE men fick "bara" sova till halv tio då ringde dom från jobb och sa att jag är inberordrad 16.30-21.15. Jag tackar inte nej för det är riktigt goda pengar det där. Sen va det bara att stiga upp och göra sig lite gröt (försöker vara nyttig) och slå på datan. I efter middag har vi varit hemma hos mamma och tittat på patrik 1,5 som jag och daniel köpte i sundsvall. Den va väldigt bra och man förundras åter igen hur det går till i samhällt. Man tittar på en film och tänker gud vad hemskt. Tittar man sen runt omkring sig i samhället så är det ju tyvärr och skrämande nog så det ser ut. För er som aldrig har hört talas om filmen så handlar den om två bögar som ska adoptera ett barn. Det blir inte riktigt så som dom har tänkt sig och det är de filmen handlar om.Huvudrollerna spelas av Gustaf Skargård och Torkel Petersson. Det är en sevärd film så det är bara att införskaffa sig en. 



Nu ska jag dra mig till jobb och se hur pengarna rullar in. :) Nä skämt och sido skönt att kunna hjälpa till och jag gillar ju mitt jobb så.
Ha en bra kväll
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: