Människans bästa vän!



Igår börja jag ringa runt för att hitta ett bra ställe att avliva Dolly på och idag är det bokat och klart. På måndag klockan 11 ska  vi  vara på djursjukhuset och avliva henne. Känns jätte tråkigt men ändå skönt att ha fått en tid. Dolly är en väldigt "egen" hund men vi har gått igenom mycket tillsammans. Hon va min första egna hund och jag har haft henne i 7 år.
Jag har funderat i många år på när rätt stund kommer att komma och när jag har den rätten att beröva henne på livet. Hon är väldigt gamal, senil och har antagligen diabetes också. Hon är en jätte pigg hund och det känns jätte dumt men hon har levt på övertid länge nog. Jag intalar mig att jag gör det för hennes bästa.
Milo kommer bli ensam hund för tillfället i varje fall men han har ju katterna som tur är.




Till något lite roligare så har vi shoppat en massa dom senaste dagarna. Igår köpte vi nästan hela inredningen till vårt nya badrum. Ska bli så kul att få det fixat. Va även in på zizzy som ska lägga ner på familia så det va 50% rea. Blev ett par jeans och två tröjor för 450 kr. Idag har vi varit på ikea och handlat för vårat present kort. Blev källsorterings lådor och lite köksinredning.
Ikväll ska vi hem till mamma och pappa och äta oxfile.. mumsss.

Ha en bra dag.
 

Kommentarer

Postat av: jenny

NAW dolly. fast det e rätt tid för henne. hon hr haft ett rikt o långt liv... puss gumman

2009-12-29 @ 14:38:44
Postat av: Christerdotter

Åh, vad tråkigt :( Ja, Dolly kommer man ju ihåg. Tänker på er.

2009-12-29 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: