Då är det gjort!





Vet inte om det känns bra eller dåligt så här i efter hand. Känns skönt att det är över och att vi äntligen har tagit beslutet och fått det överstökat. I natt har hon sovit i sängen och vi myste hela morgonen. Hon var hemma hos mamma och pappa för att få lite skinka och dom skulle få se henne en sista gång.
På djursjukhuset gick allt bra och dolly va lugn och glad när vi kom dit och ända tills hon sluta andas. Hon vifta på svansen konstant till och med efter hon fått lugnande och när dom höllt på och försökte sätta kanyl på henne. Dom försökte på 4 olika ställen att hitta något blodkärl men hon verkade helt haft gömt dom. Ända tills veterinär började spruta in vätska som dom dör av kände jag mig lugn och allt kändes rätt. Sen kom tårarna och jag ville bara springa där ifrån. Det kände som om hon tittade jätte ledset på mig men så har hon ju alltid gjort när hon var trött. När hon hade somnat gick vi så fort vi kunde vill inte minas henne så.

Min älskade Dolly jag hoppas du har det bra vi har ett ljus här för dig ikväll.


Tack alla ni som tänkt på oss idag, ringt och skrivit. Det betyder mycket.
Kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: