Dolly ska dö!

Det låter hemsk och klingar fel i munnen men det är ju morgon dagens sanning. Imorgon klockan 11 är det tid för oss att vara på djursjukhuset och se henne somna in. Uch och fy det känns verkligen Fel men ändå så rätt. Jag hoppas inte hon har en av sina bättre dagar imorgon får då vet jag inte om jag klara att fullfölja det. Min älskade vovve som jag så många gånger irriterat mig på men det  räknas inte längre. Man kommer bara ihåg dom fina stunderna. Jag vet att hon har fått leva 8 år mer än det va tänkt från början och hon har haft ett riktigt bra liv. Hon är en glad och pigg hund och anpassar sig alltid. Nu är det dags att ta förväl och anpassa sig till livet utan henne.
God natt dolly. <3

 

Kommentarer

Postat av: Anders Berg

Jag vet precis vad Du går igenom, jag har varit hundägare i många år och sju gånger har jag gått med min hund en sista gång till veterinären. Varje gång har varit lika tung men du ska veta en sak, hade jag inte gått hade jag ångrat det djupt. Allt går över och det tar inte så lång tid innan bara de fina minnena finns kvar. Någon har sagt till mig "att skaffa hund är att bjuda in sorgen huset" men sorgen är bara en iten stund i all den glädje dom ger när dom finns i livet. Konstigt nog, när man vet att man gör rätt, så kan man till och med finna en lättnad i det beslut man tar. Jag tänker på dig i denna stund. Anders. (gå gärna in på vår hemsida och titta på våra "änglar")

2010-01-03 @ 23:52:52
URL: http://www.andillas.se
Postat av: Anette B

Hej Angelica! När jag skriver detta så är det över för Dolly.Vet hur svårt det känns.Tänker på dig.Kram Anette

2010-01-04 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: